مزایای استفاده از سینی زیر موتور چیه؟

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 68
نویسنده پیام
zedfit آفلاین


ارسال‌ها : 42
عضویت: 25 /12 /1399


مزایای استفاده از سینی زیر موتور چیه؟

  • محافظت از قسمت تحتانی موتور خودرو

  • محافظت از قطعات زیرین خودور

  • جلوگیری از نفوذ اجسام و اشیای خارجی به داخل موتور

  • محافظت از شلنگ های زیر موتور خودور

  • همترین کاربرد سینی زیر موتور (کاور زیر موتور) خودروی جک اس 3، حفاظت از سلامت قسمت های تحتانی و موتور خودرو از آسیب های احتمالی است. این آپشن کاربردی، جزء آپشن های فابریک خودرو نیست و همواره نخستین پیشنهاد یک مرکز معتبر تامین آپشن برای خودروی شماست، چرا که مستقیما با سلامت قطعات حساس خودرو مرتبط است.
    در خصوص این که قسمت تحتانی خودروی جک s3 شما حین رانندگی ممکن است با چه تهدیداتی مواجه شود، هیچ پیشبینی موثقی نمی توان انجام داد؛ اما نصب سینی زیر موتور (کاور زیر موتور) خیال شما را از هر عامل آسیب زننده ای (نظیر سنگ های پرتاب شده زیر خودرو، سنگریزه های جاده، دست اندازهای تند و …) راحت خواهد کرد. به ویژه اگر قصد داشته باشید در جاده های سنگلاخ یا خاکی تردد کنید پیشنهاد می کنیم بدون سینی زیر موتور از این تصمیم خود منصرف شوید!
    اهمیت سینی زیر موتور برای حفظ سلامت قطعات مهم خودروی جک اس 3 همانند اهمیت نصب سپر برای محافظت از بدنه است.

    شنبه 21 فروردین 1400 - 22:12
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    saye13777 آفلاین



    ارسال‌ها : 13
    عضویت: 4 /4 /1401


    مزایای استفاده از سینی زیر موتور چیه؟
    شرایط مهاجرت به کشور آلمان
    اپلای و مهاجرت تحصیلی به آلمان جدید
    [
    لیست بهترین مارک های اتومبیل / اتومبیل آلمان
    1- آئودی

    آئودی در سال 1909 تاسیس شد ، اگرچه تاریخچه آن خیلی زودتر آغاز شد. این آگوست هورچ بود که به این مارک که امروزه در سراسر جهان شناخته می شود جان بخشید.

    هورچ یکی از اولین آلمانی ها بود که در سال 1899 ماشین تولید کرد و اولین مدل خود را در سال 1901 به بازار عرضه کرد. مدتی بعد ، این تاجر تصمیم گرفت شرکت خود را زنده کند.

    او با نام August Horch & Cie متولد شد. Motorwagenwerke AG اما پس از یک درگیری حقوقی نام خود را از دست داد و آن را آئودی مسیحی کرد ، که به اسپانیایی ترجمه می شود "گوش دادن".

    در حال حاضر بخشی از گروه فولکس واگن است ، به بخش لوکس اختصاص دارد و در اینگولشتات مستقر است.

    2- مرسدس بنز

    پس از اتحاد Daimler Motorengesellschaft و Benz & Cie بوجود آمد. نام خود را مدیون یک فروشنده قدیمی اولین فروشنده اتومبیل ها با نام دخترش مرسدس است.


    آرم آن ستاره معروف سه پر است که توسط گوتلیب دایملر طراحی شده است! این نماد توانایی موتورهای خود در استفاده از آنها در زمین ، دریا یا هوا است.

    این مرکز در اشتوتگارت مستقر است و یکی از فروشندگان برتر خودروهای لوکس و همچنین کامیون و اتوبوس در جهان است. علاوه بر این ، او دو عنوان آخر فرمول 1 ، هر دو راننده و سازنده را به دست آورد.

    مهاجرت تحصیلی به کانادا

    تحصیل در آلمان


    2- BMW

    این تولید در سال 1913 با کارل راپ به عنوان رهبر آغاز شد و به لطف فناوری جدید در موتورهای هواپیما شروع به کار کرد. صنعتی که در طول جنگ جهانی دوم بسیار مهم بود.

    چند سال بعد ، در سال 1916 ، گوستاو اتو ، پسر نیکولائوس بود که به یکی از بنیانگذاران BMW تبدیل شد. این مخفف مخفف Bayerische Motoren Werke ، "کارخانه موتور باواریایی" است.

    مستقر در مونیخ ، امروز تولید کننده و فروشنده پیشرو خودروهای گران قیمت است. Rover ، Smart و Maybach برخی از مارک هایی هستند که این شرکت در 20 سال گذشته خریداری کرده است.

    مدل Z8 با ظاهر در این فیلم به شهرت جهانی رسید جیمز باند: دنیا کافی نیست.

    4- آلپ

    این شرکت به عنوان تولید کننده لوازم جانبی برای شرکت های دیگر متولد شد و در حال حاضر به بازسازی مدل هایی که از BMW خریداری می کند با سبک اسپرت و لوکس اختصاص دارد. مقر آن در بوچلو است.


    5- پورشه

    امروزه ، یکی از مارک های برجسته اتومبیل های اسپرت در سطح جهان است. آغاز کار آن ایجاد اولین اتومبیل های برقی توسط فردیناند پورشه در قرن نوزدهم بود.

    این شهر در اشتوتگارت مستقر است و بخشی از گروه فولکس واگن است. مدل 911 یکی از شناخته شده ترین ها در تاریخ خودرو است.
    تحصیل دندانپزشکی در آلمان

    6- اوپل

    این شرکت به عنوان شرکتی متولد شد که به تولید دوچرخه و چرخ خیاطی اختصاص داشت تا اینکه واردات خودرو را از شرکت های دیگر آغاز کرد.

    بنیانگذار آن آدام اوپل از اتومبیل متنفر بود ، اما وقتی او درگذشت ، فرزندانش در این صنعت فرصتی برای تجارت دیدند. مقر آن در روسلزهایم است و در حال حاضر یکی از شرکت های تابعه جنرال موتورز آمریکای شمالی است.

    7- فولکس واگن

    این مهمترین مارک گروهی به همین نام است که بزرگترین تولید کننده خودرو در آلمان و دومین بزرگترین خودرو در جهان است. مقر آن در ولفسبورگ است.

    شروع آن به پروژه آدولف هیتلر برای ساخت یک ماشین کارآمد و اقتصادی در سال 1937 برمی گردد. برنده مسابقه فردیناند پورشه با سوسک ساخته شده توسط فولکس واگن بود.

    8- بورگوارد

    این یک مارک اتومبیل بود که در سال 1961 با ورشکستگی شرکت ناپدید شد. توسط کارل بورگوارد تاسیس شد و شناخته شده ترین مدل آن ایزابلا در سال 1954 بود.

    9- آرتگا

    این مارک از اتومبیل های لوکس انحصاری اسپرت بود. بین سال های 2006 و 2012 که ورشکست شد ، تنها یک مدل تولید کرد.

    تنها وسیله نقلیه طراحی شده توسط این شرکت Artega GT بود که با تکمیل فقط 130 مورد از 500 نمونه برنامه ریزی شده ، تولید آن متوقف شد.

    10- گامپرت

    این موردی مشابه آرتگا است ، در تاریخ خود یک مدل واحد داشت ، آپولو ، که با آن سعی در ایجاد تحول در بخش اتومبیل های لوکس ورزشی داشت. این دو نسخه از طراحی آن فقط از سال 2007 تا 2012 ادامه داشت.

    پس از ورشکستگی ، این شرکت توسط پایتخت های آسیا خریداری شد و از سال 2016 شروع به تولید مدل های جدید برای آینده کرد ، اما هنوز آنها در بازار عرضه نشده اند.

    11- ایزدرا

    48 سال است که ایسدرا ، واقع در لئونبرگ ، به سفارش اتومبیل های اسپرت تولید می کند. یکی از مدل های آن در بازی ویدیویی Need for Speed II واجد شرایط است.

    مهاجرت به کانادا


    سه شنبه 04 مرداد 1401 - 23:00
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    ارسال پاسخ



    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


    پرش به انجمن :

    Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group