شروع به خرید کد و تم طراحی سایت در Codester

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 56
نویسنده پیام
magbot آفلاین


ارسال‌ها : 45
عضویت: 25 /7 /1397


شروع به خرید کد و تم طراحی سایت در Codester
MAGBOT +

در هر کاری ، همیشه تکرار وجود دارد. برای بعضی ها، این تکرار ممکن است پاسخ به تلفن یا باز کردن فروشگاه بصورت روزانه باشد.اما برای طراحان وب و توسعه دهندگان ، تکرار در شکل دیگری می آید. با توجه به شغل که طراحی وب سایت های منحصر به فرد برای هر مشتری است، پس مرز بین تکرار و خلاقایت در این شغل خیلی حساس است شما ممکن است یک منتاژ کننده سایت تکراری شوید یا برای هر پروژه از صفر شروع کنید! هیچکام خوب نیست . نیاز است هر پروژه متقاوت اجرا و برای مشتری هیچان انگیز باشد. به همین دلیل ابزارهایی مانند چارچوب های جاوا اسکریپت و قالب های طراحی بخش مهمی از گردش کارهای طراحان وب و توسعه دهندگان هستند.این ابزار به شما اطمینان می دهند که شما هر گام مورد نیاز را در فرایند خود به طور مداوم تکمیل می کنید، و این کار را تا حد ممکن به طور موثر و کارآمد انجام می دهید. نکته ی واقعی برای استفاده از ابزارها این است که پیدا کردن ابزار مناسب طول می کشد. هرچند وجود بازارها دیگر نیازی به صرف وقت زیاد در اینترنت برای پیدا کردن این ابزارها نیست. در حالیکه Envato ممکن است در حال حاضر بزرگترین بازار شناخته شده باشد، اما در این میان شایسته است نگاه دقیق تری به Codester داشته باشیمکدستر چیست؟
Codester یک بازار افزونه نسبتا جدید برای توسعه وب و طراحی سایت است، به نظر می رسد سایت جذابی باشد : ارائه ابزارهای گوناگون برای خریداران و همچنین سود اضافی برای فروشندگان، واضح است که Codester در حال تلاش برای ارائه چیزی با ارزش تر از آنچه که در بازار های دیگر یافت می شودباشد.
تصویر: http://magbot.ir/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%86-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%af-%d9%88-%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/0.jpg
ابزارهای موجود در بازار کداستر برای توسعه دهندگان وب و یا طراحانی که می خواهند جایی تازه برای فروش تم های خود بیابند عالی است. شما می توانید به عنوان یک توسعه دهنده قالب، اسکریپت ها و چارچوب های با کیفیت بالا را بیابید
Codester تعدادی زیادی کد اسکریپت های PHP، جاوا اسکریپت و C # را تبلیغ می کند، اما در حال حاضر هیچ چیزی برای CSS یا Ruby موجود نیست.
مقالات مرتبط

دوشنبه 20 خرداد 1398 - 02:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group