تور ترکیه با دلارام

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 61
نویسنده پیام
sara73 آفلاین


ارسال‌ها : 6
عضویت: 8 /9 /1396


تور ترکیه با دلارام
مجموعه توریستی دلارام با بهره گیری از تیم مجرب آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز در زمینه مسافرت به کشور دوست و همسایه ترکیه می باشد. تخصص ما در تور های مسافرتی به کشور ترکیه می باشد ، اگر شما قصد سفر به این کشور را دارید ، برای اطلاع از تور ترکیه ، تور استانبول و تور آنتالیا با شماره تماس های ما در ارتباط باشید . بهترین خدمات مسافرتی را با ما تجربه کنید.

چهارشنبه 08 آذر 1396 - 15:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saye13777 آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 4 /4 /1401


تور ترکیه با دلارام
آیا این موسسه برای مهاجرت به ترکیه قابل اعتماده؟

شنبه 04 تیر 1401 - 19:52
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
saye13777 آفلاین



ارسال‌ها : 13
عضویت: 4 /4 /1401


تور ترکیه با دلارام
بیشتر اقتصاد کشور ترکیه، تا حد زیادی وابسته به بخش کشاورزی است. از محصولات کشاورزی این کشور می‌توان مرکبات، چغندرقند، تنباکو، زیتون و کتان را نام برد. از مهم‌ترین شهر‌های ترکیه می‌توان به چند شهر: آنکارا، استانبول، ازمیر، آنتالیا، بدروم، کوش آداسی، مارماریس و قونیه(شهر مولانا) اشاره کرد. هزینه زندگی در ترکیه در شهرهای مختلف متفاوت است و در این مقاله، به بررسی ریز میانگین یا متوسط هزینه زندگی در ترکیه پرداخته‌ایم.از جمله عوامل موثر بر هزینه‌های زندگی در ترکیه می‌توان به نرخ تورم، میزان درآمد خانواده، قدرت خرید خانواده، روش زندگی فرد و محل زندگی اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق کنترل هزینه‌ها و مدیریت زندگی، هزینه‌های زندگی در ترکیه را کاهش دهید. بنابراین سعی کنید پیش از اطلاع از هزینه زندگی در ترکیه درباره میزان درآمد در ترکیه، با یک وکیل و مشاوره حقوقی برای مهاجرت به کشور خارجی مشورت کنید.
تحصیل در ترکیه
واحد پول در کشور ترکیه لیر می‌باشد. در ادامه مقاله، ریز هزینه‌های زندگی در این کشور زیبا را در سال 2021 بررسی می‌کنیم. این اطلاعات، بر اساس آمار‌های رسمی و نظرات کارشناسان موسسه مهاجرتی اصطهباناتی جمع آوری شده است. بر این اساس میانگین هزینه‌ زندگی ماهیانه یک فرد در ترکیه، بین TRY2500 الی TRY3000 است؛ اما هزینه زندگی یک خانواده دو نفره در ترکیه TRY5000 در ماه است.البته هزینه بلیط ترکیه و غیره مرتبط با این مقاله نمی‌شود. مهاجرت به ترکیه از روش کار، سرمایه گذاری در ترکیه و همچنین تحصیل امکان پذیر است.
مهاجرت به ترکیه

چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 00:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

Powered by Tem98 | Copyright © 2009 Rozblog Group